منتديات فتحي البوخاري
أهلا وسهلا بكم في منتديات فتحي البوخاري
منتديات فتحي البوخاري
أهلا وسهلا بكم في منتديات فتحي البوخاري
منتديات فتحي البوخاري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات فتحي البوخاري

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت في غاية الروعة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
redouane
نائب المدير
نائب المدير
redouane

تاريخ الميلاد : 09/11/1988
ذكر

العقرب

المزاج عادي
المهنة المهنة : طالب
الوسام : نائب المدير

نكت في غاية الروعة Empty
مُساهمةموضوع: نكت في غاية الروعة   نكت في غاية الروعة Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 12:22 am

أجمل النكت المضحكة
بحبه يا بابا ...!!واحد بخيل راح مع ابنه علىسوبر ماركت، الولد جاب بسكوت وشكولاته وشيبس ابوه بيقوله شو هاد يا ولد !!! قالهبحبه يا بابا بحبه.. قاله لكان يلاّ بوسه ورجعه مكانه يا حبيبي انت !!! أنا خلصت.. بس هو لأ !!اتنين سكرانين ماشيين .. واحد قال للتاني: لما أموت اشرب لي الكاس بتاعي كل ماتروح للبار.. مات الرجل، وبعدعدة أيام الثاني راح للبار وطلب كاسين.. قاله: بس انت لوحدك.. فشرح له الموضوع .. واصبح كل يوم يشرب كاسين.. في يوم طلب كاس واحد.. سأله: شو القصة؟ ليش واحد؟ قاله : انا بطلت اشرب !!! شو بتقوووول!!!!!؟واحد انجليزى وواحد فرنساوىوواحد صينى راحو يجربو صدى الصوت الانجليزى قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال : هالوووو الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال : بنجوووور الصينى قال شونجاكونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: بتقول ايييييييه؟؟؟الطريق مسدودة !!!واحد عنده مزرعة جزر كل ماالجزر يطلع تيجي ارانب من المزرعة اللي جنبه وتاكل الجزر يغضب ويمسك الارانبويسالها عملتو اية فى الجزر يقولوا الارانب اكلنا الجزر , الراجل زهق وقرر يخلعللارانب كلها ضروسها واسنانها, وفى يوم الراجل ملقاش الجزر غضب جداً وراح ماسكالارانب وسالها عملتوا اية فى الجزر رد الارنب وقاله عملناه عثير …!!! وانا شو دخلني؟؟؟مرة اثنين مساطيل ماشيين فيالصحراء... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمى عليه حجر وهرب بسرعة... اتطلع وراهلاقى صاحبه واقف ما بركدش... قال له مش عم تهرب ليه؟ قال له: واهرب ليه؟ هو انااللي ضربته؟؟؟؟؟بحب الرحل ...سئلوا ولد: ليه قتلت أبوك؟ الولد : كانوا عاملين رحلة للأيتام, كنت عايز اروحها. المحققين: طب ليه قتلت عمك ؟ الولد : كنت عايز ابن عمي يسافر معايا! المحققين: طب ليه كنت عايز تنتحر؟ الولد: لأنهم لغواالرحلة . بتفهم اكثر !!!!!!!!واحد صعيدي اخد ابنهللدكتور, دخل الابن الى الغرفة وبعد دقائق طلع الدكتور يقول للأب ان ابنه مات, فخرجالولد مسرع يقول لابوه: انا ممتش يابا!! أجابه ابوه : انكتم وانخرس انت هتفهم احسنمن الدكتور ؟؟؟انا اللي ما بفهم؟؟؟استاذ الحساب يسال التلميذ : لو ابوك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه ثانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف؟التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ . الاستاذ: يا ابني استلف الف وبعدها الف ثانيه . التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ . الاستاذ: اجلس يا ابني انت متعرفش حاجه فيالحساب. التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا ... انا بسيطة !!واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشةاوي بالليل..كان بيقول لها يا وحشة يا وحشة..قالت له يا سكران قال لها طب انا سكرانحفوء بكرة وانتي !!! 20 سنة ومرتين!! حرام معذور ...واحد عنده جارورقافلة 20 سنة, في يوم راح عالشغل ونسي المفتاح, مراته فتحت الجارور لاقت 20 الفشاقل وبيضتين. سالته ايه حكاية البيضتين قالها بصراحه كنت كل ماخونك أحط بيضة الستقالت عشرين سنه جواز ومرتين بس مش مهم, طب والعشرين الف شاقل قالها كنت كل ماجمعكرتونه ابيعها عنجد عيب !!!قابلت مذيعة اثنان مساطيل, سالتالاول:مصر بالنسبالك ايه ؟ فقال: مصر دي امي. ثم سالت الثاني:وانت مصر بالنسبالكايه؟ قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد صحبى !! يوم هيك ويوم هيك ...واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ،ابني ما بيدخنش.. الا لما يسكر
http://fethi-boukhari.mountada.net
دلوعة kerrouche
المراقبةالعامة
المراقبةالعامة
دلوعة kerrouche

الوسام : المراقبه المميزة

نكت في غاية الروعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت في غاية الروعة   نكت في غاية الروعة Icon_minitimeالخميس مارس 04, 2010 10:05 pm

هههههههههههه

شكرا لك
HAYET
المراقبةالعامة
المراقبةالعامة
HAYET

تاريخ الميلاد : 09/01/1993
انثى

الجدي

المزاج عاشقة
المهنة المهنة : طالب
الوسام : نكت في غاية الروعة Avatar222220

نكت في غاية الروعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت في غاية الروعة   نكت في غاية الروعة Icon_minitimeالخميس مارس 04, 2010 10:10 pm

يعطيك الصحة رضوان على انكت
m

نكت في غاية الروعة Default1
m

تاريخ الميلاد : 17/05/1980
انثى

الثور

المزاج مزطول

نكت في غاية الروعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت في غاية الروعة   نكت في غاية الروعة Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 12:46 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
صحيت

نكت في غاية الروعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور مخادعة في غاية الروعة
» صور أطفال في غاية الروعة
» صور ديكورات منزلية غاية في الروعة
» حدائق بوتشات../.. غاية في الجمال و الروعة
» يتيم .. حفظ وصية أمه فحصلت له قصة عجيبة .. غاية في التأثير ..!!!